KSIĘGI HANDLOWE (PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ)

          KSIĘGI HANDLOWE - PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ

  • tworzenie dokumentu polityki rachunkowości, 
  • otwieranie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności,    
  • tworzenie zakładowego planu kont,
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych zgodnie z zasadami rachunkowości,
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • przygotowywanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych,
  • sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT,
  • sporządzanie i przesyłanie do urzędów skarbowych plików JPK_V7M 
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
  • okresowe sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS oraz NBP,
  • przygotowanie dokumentów do KRS,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
  • uzgadnianie sald zobowiązań i należności,
  • sporządzanie rocznego zeznania o wysokości osiągniętego dochodu CIT-8,
  • sporządzanie raportów dla Zarządu, Rady Nadzorczej, właścicieli, jednostek powiązanych,
  • terminowe dostarczanie dokumentów do organów skarbowych,
  • pełna odpowiedzialność za wykonywane czynności.